Kako mogu da napravim listu želja I da menjam proizvode?
Vrlo lako! Pritisnite ovde. U „Uređivanje liste želja “ dodajete kodove, poništavate ili menjate količinu promenljivim delovima. Pored toga, određujete koju boju ili dizajn želite tako što ćete ih navesti u „Komentari“, posebnom prostoru predviđenom za svaki proizvod na vašoj listi. Svoju listu poklona možete menjati koliko god često želite!
Kako će mi biti isporučeni pokloni?
U trenutku kupovine, svaki od vaših ima mogućnost da zahteva da se poklon pošalje vama, ili ga pokupi i donese vam. U slučaju da zatražιte pošiljku, poslaćemo je na adresu koju ste naveli prilikom pravljenja liste. Pošiljke se vrše u skladu sa postupkom isporuke kao i za svaku kupovinu u našoj internet prodavnici.
Kako da zamenim poklon koji sam dobio/la?
Rado! Proces promene se primenjuje kako je navedeno u uslovima korišćenja naše internet prodavnice. Imajte na umu da povrat novca važi samo za vase nakon što su izvršili kupovinu, a ne za roditelje.
Kako da saznam šta je kupljeno sa liste želja ?
U „Uređivanje liste želja“ videćete količine proizvoda koje ste dodali na listu poklona i koliko ih je kupljeno.
Kako da znam ko mi je kupio poklon?
Naravno, i pre kraja spiska! Imaćete priliku kad god želite, što češće možete da pregledate i odštampate status sa svim informacijama o promenama na vašoj listi! Kroz „uredi moju listu“ pritiskom na opciju <šta su vam kupili>
Kako da vidim iznos u kasici prasici ?
Ukupan iznos sadržan u kasici prasici naveden je pored kasica prasica i samo vi, roditelji, možete je videti na tabli sa informacijama iznad „Obrada liste želja “. Iznos će se menjati sa svakοm novom uplatom. Drugim rečima, to može biti nekoliko puta dnevno!
Koliko dugo moja lista želja će biti aktivna na internet prodavnici ?
Do dana kada ste proglasili „datum isteka“ u „Napravi novu listu“, svi će videti vašu listu: i vi i svima. Sledećeg dana lista se smatra zatvorenom i vaši više nemaju pristup. Međutim, u „Uređivanju liste želja “ ona će se i dalje prikazivati roditeljima kao zatvorena lista, bez mogućnosti uređivanja. Moći ćete samo vi da je vidite.
Dok je aktivna, možete promeniti datum zatvaranja i tako nastaviti da traje duže ako očekujete više poklona! Samo promenite datum u „Uredi listu želja “ i on će se automatski promeniti u sistemu.
Kada kažete privatna ili javna šta to znači roditeljima?
Dajemo vam mogućnost upravljanja spiskom onako kako vam se najviše sviđa. Na raspolaganju su vam dva alternativna načina:
Privatna lista:
Vaša lista se u rezultatima pretrage pojavljuje samo sa punim i tačnim imenom prvog ili drugog roditelja, ili, s brojem telefona navedenim na listi, ili sa kodnim brojem liste.
Javna lista:
To je način da spisak lakše posete. Samo unesite u pretragu bar nekoliko znakova od imena roditelja. Na primer, spisak Petar Petrović će se pojaviti u svim mogućim pretragama: „Petar“, „ Petrović “, „Peta“, „Petro“. A na javnim listama je važeća pretraga sa telefonom ili kodnim brojem liste.
Otvorena lista u radnji da li funkcioniše I na letoshop.rs?
Da, sledećeg dana, ako ste već otvorili nalog i korisnik ste u letoshop-u. U slučaju da je adresa e-pošte koju ćete koristiti biti ista. Sve što treba da uradite je da se prijavite i kliknete ovde.
Ako se niste registrovali u letoshop-u, to možete učiniti sada klikom
ovde.
Lista poklona mora da je otvorena u bilo kojoj od robnih kuća LETO u Srbiji.
Ako otvorim listu želja na letoshop.rs , da li mogu sa liste da kupe poklone fizički u radnjama?
Naravno, kupovinu možete normalno izvršiti u našim robnim kućama LETO u Beogradu.
Šta se dešava ako se promeni cena nekog artikla sa mojom listom želja ?
Kada se cena proizvoda promeni ili prema gore ili prema dole, ona se automatski menja svuda. I u spiskovima poklona ..
Poklon vaučer koji ćemo dobiti od vaše robne kuće , kako možemo da koristimo?
Ono što vam nudimo je novčani iznos u obliku poklon vaučera, kao dodatni poklon! Konkretno, po završetku svake aktivne liste, za proizvode koji su kupljeni, izdajemo poklon vaučer na vaše ime sa 8% od ukupne vrednosti kupovina izvršenih za vaše poklone.
Poklon- vaučer možete iskoristiti u roku od 3 meseca, u jednoj transakciji, posetom bilo koje naše robne kuće LETO ili u našoj internet prodavnici. Izaberite šta želite od bilo koje vrste proizvoda, čak i ako je cena snižena zbog popusta ili neke druge pogodnosti, plaćajući poklon vaučerom kao da ste dobili novac u vašem novčaniku! Na svojoj LETO loyalty kartici ćete zaraditi dodatne poene!
Savet… Dobra ideja i vrlo ekonomična je da pomoću poklon vaučera nabavite stvari za bebu koje će vam trebati za sledeću starosnu fazu ili njegovu odeću za sledeću sezonu.
U trenutku pravljenja liste primetio sam proizvod koji je <ne dostupan> .Kako mogu doći do njega?
Oznaka „ ne dostupan “ znači da proizvod nije na lageru I u prodavnici . Sigurnije je da odaberete drugi proizvod.
Živim van Beograda , mogu li da napravim on line listu želja?
Posebno za vas, naša onlajn lista poklona pokazaće se izuzetno korisnom!
LETO listu želja možete otvoriti on line bilo gde da živite, čak i u najudaljenijem mestu. Tada imate istu priliku, ponovo putem Interneta i društvenih mreža, da je podelite sa rođacima, prijateljima i saradnicima, ma gde živeli. I na kraju, isporučujemo u sve delove Srbije, pa ni vi niste isključeni u tome. Za LETO listu želja on line nije potrebno imati robnu kuću LETO u svojoj blizini.